luni, 5 mai 2014

Am instalat micul Hondo (Sala Dharmei) al templului Amidaji

- 12 iunie - am instalat podeaua de lemn in Hondo (vezi ultima fotografie)
- 26 Mai - lucru la hidroizolatie  (vezi fotografii)
- update 13 Mai - Platforma de ciment care sustine micul Hondo a fost reparata, ridicata putin si marita pe toate laturile. Urmatorii pasi sunt: hidroizolatie, adaugarea unei podele in interior, izolatia peretilor si electricitate. Depinde bineinteles, de fondurile pe care le pot strange(vezi fotografii)
- update 8 Mai - am adaugat geamurile si am terminat ce mai era de facut la acoperis(vezi fotografii)

Dragi prieteni,

M-am întors ieri de la locul unde construiesc Amidaji şi sunt bucuros să vă anunţ că am reuşit să instalez micul Hondo (Sala Dharmei). Puteţi vedea etapele instalării în fotografiile de mai jos.

Hondo nu este încă gata pentru slujbele religioase, pentru că mai am de adăugat câteva lucruri până atunci. De exemplu, mai am ceva de făcut la acoperiş, de adăugat geamuri, de reparat nişte greşeli la platforma de beton pe care este aşezat Hondo, de pus podeaua, electricitatea, izolaţia pentru pereţi, etc Toate acestea necesită alte fonduri pe care momentan nu le am, de aceea, fac din nou apel la ajutorul vostru. De la începutul acestui proiect am cheltuit cca 2500 euro, bani proveniţi din donaţii trimise de cititori şi prieteni Dharma din toată lumea. Nimic nu putea fi făcut fără ajutorul acestor oameni atât de diverşi, care sunt adevăraţii fondatori ai Amidaji. Aşa cum am spus de la început, toţi donatorii şi cei care au susţinut într-un fel sau altul construcţia acestui templu vor fi consideraţi fondatori iar numele lor sau al celor pentru care fac donaţia[1] vor fi menţionate într-un loc special din templu.



După cum puteţi citi în primul articol în care explic planul de construcţie, după ce termin Hondo, voi adăuga câteva căsuţe pentru cazare, o baie cu duşuri şi wc-uri, o bibliotecă şi o bucătărie (toate acestea aşezate în linie, de-a lungul celor patru laturi ale proprietăţii). Deocamdată, în acest Hondo pot încăpea 15 persoane la o slujbă religioasă, dar dacă strâng mai multe fonduri, voi construi alături un Hondo mai mare şi îl voi transforma pe cel de acum în bibliotecă. Acesta este avantajul lucrului cu astfel de materiale – pot oricând schimba detinaţia clădirilor ori să le rearanjez în funcţie de necesităţi sau fondurile pe care le am la dispoziţie.

De asemenea, trebuie să adaug un gard nou care să înconjoare proprietatea, să curăţ restul terenului de rădăcini de vie şi buruieni şi să aranjez peisajul într-un mod cât mai potrivit pentru un templu.

Presupun că mai durează vreo doi sau trei ani până când voi termina întregul proiect Amidaji, în funcţie de viteza cu care strâng şi investesc fondurile necesare. Însă chiar dacă mai am mult până la final, Hondo va fi deschis membrilor şi vizitatorilor imediat ce termin de instalat lucrurile menţionate la începutul acestui articol şi pentru care încerc acum să strâng noi fonduri.

Atât deocamdată. Vă ţin la curent cu orice progres pe care îl fac în acest proiect.

Cu recunoştinţă şi respect
 Namo Amida Butsu


Cei care doresc să doneze, indiferent cât de puţin, pentru construcţia templului Amidaji, sunt invitaţi să citească rubrica "donatii/sponsorizare" de pe acest site.











8 Mai - am adaugat geamurile si am terminat ce mai era de facut la acoperis

8 Mai - am adaugat geamurile si am terminat ce mai era de facut la acoperis

13 mai - Platforma de ciment care sustine micul Hondo a fost reparata, ridicata putin si marita pe toate laturile
13 mai - Platforma de ciment care sustine micul Hondo a fost reparata, ridicata putin si marita pe toate laturile

lucrand la hidroizolatie


hidroizolatie

Am terminat de instalat podeaua de lemn din Hondo (sala Dharmei/sala de practica). Sub ea se afla hidroizolatie si termoizolatie. Urmatorul pas este sa pun izolatia pentru peretii interiori. Dupa ce termin si asta, voi instala in sfarsit, altarul iar Hondo va fi gata pentru practica religioasă.
 .





[1] Donaţiile (ofrandele) pot fi făcute şi în numele unor persoane decedate.

Niciun comentariu:

Cărţi prin poştă (distributie persoane private si biblioteci)

1. Toti cei care doresc sa primeasca acasa, pliante, carti, reviste, cd-uri si alte materiale informative pe care Amidaji şi Tariki Dojo Bucureşti le distribuie gratuit, pot trimite prin e-mail (josho_adrian@yahoo.com) adresa lor postala cu mentiunea "distributie gratuita".
Noi carti va vor fi trimise automat la fiecare noua aparitie editoriala, la adresa indicata de dumneavoastra, pana cand ma veti anunta ca nu mai doriti sa le primiti. Este o ocazie unica de a studia invatatura traditiei noastre, fara nici o cheltuiala din partea dv. Taxele postale sunt suportate de centrele mai sus amintite și de colaboratorii acestora, insa orice donatie este binevenita.

2. De asemenea, caut voluntari pentru intermediere donatii catre bibliotecile din tara. Daca doriti sa ma ajutati in efortul meu de a dona carti buddhiste tuturor bibliotecilor publice, contactati-ma pe adresa de mai sus. Nu este greu, trebuie doar sa faceti un drum pana la biblioteca din orasul vostru si sa lasati acolo niste exemplare trimise de mine.

Iata cateva din titlurile noastre in limba romana:

- CREDINTA SI NEMBUTSU IN BUDDHISMUL JODO SHINSHU, de Josho Adrian Cirlea
- ADEVĂRATA ÎNVĂȚĂTURĂ DESPRE BUDDHA AMIDA ȘI TĂRÂMUL PUR, de Josho Adrian Cirlea
- CALEA ACCEPTARII - COMENTARIU LA TANNISHO, de Josho Adrian Cirlea
- CELE 48 LEGĂMINTE ALE LUI BUDDHA AMIDA, de Josho Adrian Cirlea


- TEXTE CLASICE precum Tannisho (Plangere impotriva abaterilor de la adevaratul shinjin), Mattosho (Scrisorile Maestrului Shinran), Gobunsho (Scrisorile Maestrului Rennyo), Mica Sutra despre Buddha Amida, rostita de Buddha Shakyamuni
- Hrana Bodhisattvasilor (texte buddhiste clasice despre abtinerea de la carne) de Shabkar Tsogdruk Rangdrol

Video Of Day

Persoane interesate