marți, 2 iunie 2015

Stiri legate de constructia Amidaji - 2015 (partea I)


Dragi prieteni,

Așa cum am anunțat în urmă cu câteva zile pe pagina mea facebook, ma aflu de ceva timp la locul de constructie al Amidaji. Vreau să înaintez cât pot de mult cu planul de anul acesta:
1) defrișarea întregului teren dedicat Amidaji și amenajarea lui pentru o viitoare grădină, 
2) gardul înconjurător (cel mai important!) și 3) termoizolația pentru pereții interiori ai micului Hondo construit anul trecut. Bineînțeles, în funcție de fondurile disponibile, voi continua și cu celelalte lucruri necesare.


Așadar, am închiriat un tractor (200 euro) din donațiile trimise de câțiva prieteni din străinătate și am curățat cam 80% din terenul dedicat Amidaji. Acesta va fi transformat cât mai curând într-o grădină plăcută cu iarbă, pomi, alei etc, și va conține restul clădirilor din planul Amidaji (camere pentru oaspeți, băi, bibliotecă, etc.).

Puteți vedea progresul făcut în fotografiile care însoțesc acest articol.
M-am mișcat foarte greu deoarece terenul era plin cu rădăcini vechi de viță de vie. Dacă nu aș fi închiriat acest tractor mi-ar fi fost imposibil să fac toate lucrurile acestea. Acum pământul este  răscolit, excavatorul lăsând multe găuri în locurile unde au fost  rădăcinile de vie.

Voi încerca să curăț și să amenajez totul zilele următoare și să tratez cu ceva ierburile acestea nasoale, eventual să mai bag niste utilaje etc.

 
De asemenea, am mai vorbit cu un depozit să îmi facă rost de 50 de stalpi de fier pentru gard.
Probabil va mai trece o săptămână-două până mi-i aduc. Vor costa și aceștia maxim 300 euro.
Apoi probabil voi pune un gard de sârmă pentru că unul de lemn nu îmi permit. Dar chiar și așa, de sârmă, tot mă va ajunge la 300 euro. Ca de obicei, orice ajutor este binevenit și apreciat, mai ales acum. Sectiunea DONATII o găsiți aici.

Vă țin la curent cu orice noutate.



Namo Amida Bu



Niciun comentariu:

Cărţi prin poştă (distributie persoane private si biblioteci)

1. Toti cei care doresc sa primeasca acasa, pliante, carti, reviste, cd-uri si alte materiale informative pe care Amidaji şi Tariki Dojo Bucureşti le distribuie gratuit, pot trimite prin e-mail (josho_adrian@yahoo.com) adresa lor postala cu mentiunea "distributie gratuita".
Noi carti va vor fi trimise automat la fiecare noua aparitie editoriala, la adresa indicata de dumneavoastra, pana cand ma veti anunta ca nu mai doriti sa le primiti. Este o ocazie unica de a studia invatatura traditiei noastre, fara nici o cheltuiala din partea dv. Taxele postale sunt suportate de centrele mai sus amintite și de colaboratorii acestora, insa orice donatie este binevenita.

2. De asemenea, caut voluntari pentru intermediere donatii catre bibliotecile din tara. Daca doriti sa ma ajutati in efortul meu de a dona carti buddhiste tuturor bibliotecilor publice, contactati-ma pe adresa de mai sus. Nu este greu, trebuie doar sa faceti un drum pana la biblioteca din orasul vostru si sa lasati acolo niste exemplare trimise de mine.

Iata cateva din titlurile noastre in limba romana:

- CREDINTA SI NEMBUTSU IN BUDDHISMUL JODO SHINSHU, de Josho Adrian Cirlea
- ADEVĂRATA ÎNVĂȚĂTURĂ DESPRE BUDDHA AMIDA ȘI TĂRÂMUL PUR, de Josho Adrian Cirlea
- CALEA ACCEPTARII - COMENTARIU LA TANNISHO, de Josho Adrian Cirlea
- CELE 48 LEGĂMINTE ALE LUI BUDDHA AMIDA, de Josho Adrian Cirlea


- TEXTE CLASICE precum Tannisho (Plangere impotriva abaterilor de la adevaratul shinjin), Mattosho (Scrisorile Maestrului Shinran), Gobunsho (Scrisorile Maestrului Rennyo), Mica Sutra despre Buddha Amida, rostita de Buddha Shakyamuni
- Hrana Bodhisattvasilor (texte buddhiste clasice despre abtinerea de la carne) de Shabkar Tsogdruk Rangdrol

Video Of Day

Persoane interesate